Korzyści i oszczędności

nitrON jest w pełni bezpieczny dla silnika i w kompleksowy sposób wpływa na dynamikę procesu spalania paliwa poprzez:
▸ poprawę właściwości zapłonowych paliwa,
▸ usprawnienie rozruchu silnika niezależnie od temperatury otoczenia,
▸ zwiększenie efektywności procesu spalania,
▸ zwiększenie żywotności podzespołów silnika i układu paliwowego,
▸ zapobieganie zjawisku koksowania wtryskiwaczy,
▸ zapobieganie korozji,
▸ zmniejszenie hałasu generowanego przez silnik.
Paliwa wzbogacone dodatkiem nitrON spełniają surowe wymagania stawiane olejom napędowym kategorii 4 i 5 wg WWFC oraz zyskują wybitną stabilnością oksydacyjną.

Dodatek wielofunkcyjny nitrON, to do:

  1. w porównaniu do paliwa bez dodatku pakietu nitrON – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez zespół Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej na silniku o zapłonie samoczynnym PD1M lokomotywy SM48;
  2. w porównaniu do paliwa bez dodatku pakietu nitrON – proporcjonalnie do zaoszczędzonego paliwa, zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez zespół Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej na silniku o zapłonie samoczynnym PD1M lokomotywy SM48;
  3. w porównaniu do paliwa bez dodatku pakietu nitrON – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez zespół Instytutu Silników Spalinowych i Transportu Politechniki Poznańskiej na silniku o zapłonie samoczynnym traktora John Deere 6630 w rzeczywistych warunkach pracy;
  4. w porównaniu do paliwa bez dodatku pakietu nitrON – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez specjalistę z Instytutu Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych Politechniki Krakowskiej na silniku o zapłonie samoczynnym Caterpillar C27 lokomotywy 6Dg;
  5. w porównaniu do paliwa bez dodatku pakietu nitrON – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez zespół Instytutu Silników Spalinowych i Transportu Politechniki Poznańskiej na silniku o zapłonie samoczynnym traktora John Deere 6630 w rzeczywistych warunkach pracy;
  6. w porównaniu do paliwa bez dodatku nitrON – zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych przez zespół Instytutu Silników Spalinowych i Transportu Politechniki Poznańskiej na silniku o zapłonie samoczynnym traktora John Deere 6630 w rzeczywistych warunkach pracy.

Niniejsza strona internetowa przetwarza dane osobowe na zasadach określonych w Polityce prywatności oraz Polityce plików cookies, z którymi należy zapoznać się Polityka prywatności i Polityka plików cookies. NITROERG S.A. korzysta z plików cookies przede wszystkim w celu optymalizacji korzystania ze strony. Pozostałe informacje dotyczące plików cookies w tym także informacje o możliwości zmiany ustawień przeglądarki dostępne są pod linkiem Polityka plików cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close